I. Загальна Інформація.
Rand - гурт монети (нім.) - вимовляється як /rant/ /rand/
1.1. Ці правила (далі - правила) визначають порядок роботи форуму RAND.com.ua
1.2. Учасниками форуму (далі - учасниками) називаються усі зареєстровані користувачі форуму, включаючи модераторів та адміністраторів.
1.3. Правила форуму є обов’язковими до виконання (без винятків) для всіх учасників.
1.4. Реєстрація на форумі означає прийняття правил форуму у їхній актуальній редакції.
1.5. Офіційною мовою спілкування є українська. Щоправда, якщо Ви з будь-яких причин нею не володієте, а в житті форуму хочете брати участь, жодних обмежень для дописів російською мовою немає. Ми завжди раді розумним думками та професійним дописам.
1.6. Якщо Вам немає чого сказати – краще промовчати. Не потрібно дописувати на форум просто так.
1.7. Не забувайте, що форум - це місце спілкування однодумців. Ставтеся до інших так, як би Ви хотіли, щоб ставилися до Вас.
1.8. Уважно вибирайте розділ/підрозділ для Вашого допису. Це допоможе Вам швидше отримати відповіді та полегшить нам роботу.
1.9. Мета форуму – популяризація українського, зокрема україномовного, нумізматичного простору. Місце спілкування колекціонерів, дослідників і всіх тих, кому цікаві європейські таляри.
II. Модерування
2.1. Основними обов'язками модераторів у межах розділів, які вони модерують, є забезпечення виконання правил учасниками, сприяння вільному висловленню думок та розвитку цих розділів.
2.2. Вимоги до модератора:
2.2.1. Здатність виконувати обов'язки, передбачені п. 2.1.
2.2.2. Зацікавленість у тематиці розділів, які він модерує.
2.2.3. Дотримання правил та керування здоровим глуздом.
2.3. Модератори призначаються адміністраторами. Призначення учасника модератором може відбутися за ініціативи самого учасника або адміністратора. Запити про призначення модератора надсилаються адміністратору через приватні повідомлення.
2.4. Модератором може бути призначений учасник, який проявляє активність у розділах, що має намір модерувати, не має активних покарань і, на думку адміністратора, відповідає вимогам п. 2.2.
2.5. Звільнення учасника від виконання обов'язків модератора можливе у таких випадках:
2.5.1. За власним бажанням.
2.5.2. При невиконанні обов'язків п. 2.1.
2.5.3. Якщо виявиться його невідповідність вимогам п. 2.2.
2.5.4. При відсутності повідомлень на форумі впродовж трьох місяців і фактичному невиконанні модераторських дій впродовж шести місяців.
2.6. Перші два місяці після призначення модератора у розділ форуму вважаються випробувальним терміном. Позбавлення обов'язків модератора відповідно до п. 2.5 до закінчення випробувального терміну не може бути оскаржене.
2.7. У розділах, де модератори відсутні, їх обов'язки виконують адміністратори.
III. Реєстрація
3.1. Для перегляду тем та читання дописів реєстрація не є обов’язковою. Проте без реєстрації неможливий перегляд графічних зображень та спілкування на форумі.
3.2. Використовуйте лише актуальну електронну адресу для реєстрації. Жодна особиста інформація не буде поширена та передана у користування третім особам.
3.3. Заборонено:
3.3.1. Реєструвати беззмістовні ніки, наприклад «qwerty», «12345» в т.д.,
3.3.2. Реєструвати ніки «Адмін», «Супер-пупер модератор», «Головний» і т.д.
3.3.3. Використовувати співзвучні ніки чи аватарки (невелике зображення, яке використовується для персоналізації користувача) з уже зареєстрованими учасниками форуму.
3.3.4. Використовувати у якості ніку адресу електронної пошти, особистої інтернет-сторінки чи комерційних інтернет-ресурсів.
3.3.5. Використовувати аватарки, які не відповідають загальноприйнятим моральним нормам.
3.4. Дозволено (до чого і заохочуємо):
3.4.1. Створення нових тем.
3.4.2. Продовження обговорення в старих темах, якщо вони не були повністю висвітлені.
3.4.3. Підтримка дискусії, обмін досвідом, надання цікавої інформації, корисних посилань.
IV. Розділи форуму
4.1. Розділи форуму створюються і видаляються адміністратором за потребою. Розгляд питань про створення або видалення розділів може відбуватися за ініціативи будь-кого з учасників.
4.2. Розділи форуму можуть мати власні правила. Правила розділів повинні містити посилання на такі правила і конкретизувати їх, виходячи зі специфіки відповідного розділу. У випадку суперечності, правила розділів мають вищий пріоритет, оскільки є уточнюючими.
4.3. Правила розділу встановлюються модератором розділу за погодженням з іншими модераторами відповідного розділу та адміністратором.
V. Правила
5.1. Наведений у правилах список порушень не є вичерпним. Дії, не згадані в ньому, можуть кваліфікуватися як порушення модераторами або адміністратором самостійно, з обов'язковим внесенням пропозицій стосовно відповідних змін у правилах.
5.2. Наступні дії вважаються порушеннями правил:
5.2.1. Вживання нецензурних слів чи виразів.
5.2.2. Самореклама.
5.2.3. Беззмістовні повідомлення (флуд) або повідомлення не за змістом теми (оффтопік).
5.2.4. Кілька повідомлень підряд в одній темі протягом однієї доби (користуйтеся кнопкою «змінити допис»).
5.2.5. Створення теми не за тематикою розділу форуму.
5.2.6. Дублювання власного повідомлення або власної теми (кроспостинг).
5.2.7. Написання назви теми чи значної частини тексту повідомлення великими буквами (капс), за винятком абревіатур.
5.2.8. Використання червоного чи зеленого кольору тексту (крім повідомлень модераторів і адміністраторів у відповідь на порушення), регулярне виділення значних частин повідомлень кольором, жирністю, курсивом, підкресленням, великим розміром шрифту тощо.
5.2.9. Цитування набагато більшої частини повідомлення, ніж це потрібно для відповіді на нього або обґрунтування своєї думки (оверквотинг).
5.2.10. Розміщення в повідомленні або підписі тексту чи об'єкта, які порушують форматування сторінки форуму.
5.2.11. Створення тем з неінформативним заголовком (на зразок «Нова тема», «Допоможіть», «Зацініть», «!!!», «???» і т. д).
5.2.12. Порушення чинного законодавства чи обговорення способів його порушення.
5.2.13. Пропаганда расової, національної чи релігійної ворожнечі.
5.2.14. Образа, погроза чи наклеп на адресу учасника форуму.
5.2.15. Реклама послуги, товару, магазину, сайту тощо, без узгодження з адміністрацією.
5.2.16. Агітація чи будь-яка реклама політичної партії, виборчого блоку тощо.
5.2.17. Розповсюдження будь-якої інформації, яка дозволяє використовувати платне програмне забезпечення безплатно (в тому числі посилання на сайт, який містить таку інформацію).
5.2.18. Застосування повноважень модератора до повідомлення або теми інакше, ніж якщо в них є порушення або їх автор сам попросив про втручання модератора.
5.2.19. Повторне надсилання пропозиції щодо створення чи видалення розділу, призначення чи звільнення модератора, покарання учасника тощо, якщо ця пропозиція не містить нових аргументів порівняно з відхиленою раніше.
5.2.20. Перешкоджання роботі форуму.
VII. Покарання
6.1. Основною метою покарання є припинення порушення та запобігання схожим порушенням в майбутньому.
6.2. Рішення про застосування покарання повинно прийматись із врахуванням інтересів форуму.
6.3. У якості покарання за порушення на форумі адміністрацією може використовуватися:
6.3.1 Зауваження. Основною метою цього покарання є інформування учасника про факт порушення ним правил. Зауваження може мати довільну форму із вказуванням порушника та змісту порушення. Воно надсилається приватним повідомленням або повідомленням в темі форуму, у якій відбулося порушення.
6.3.2. Попередження і (або) тимчасовий бан (кік) терміном до 1 доби.
6.3.3. Бан терміном до 7 діб.
6.3.4. Бан терміном понад 7 діб або безстроковий бан.
6.4. Модератори та адміністратори на власний розсуд можуть редагувати, переміщувати, закривати чи видаляти повідомлення або теми, які порушують правила, без застосування покарань.
6.5. Дії модераторів можна оскаржити лише в адміністрації форуму через приватні повідомлення.
6.6. Рішення адміністрації є кінцевим та оскарженню не підлягає.
6.7. Врешті-решт намагайтеся завжди бути Людиною, і модерування Вас обмине.